Рекламации
Рекламации
Клиентът има право да се откаже от
поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане, когато:
- полученият продукт има съществен скрит
дефект. Клиентът може да направи рекламация до 48 часа след получаването му;
- стоката е повредена при транспортирането
й до дома на клиента и това се установи в ПРИСЪСТВИЕТО на куриер;
- не са спазени предварително обявените
за доставка срокове;
- ако не са спазени условията на чл. 52
от ЗЗП;
- има несъответствие между поръчаната и
доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на
доставката. Замяната се извършва след като се извърши оглед на стоката и се
установи действителното й несъответствие.
В тези случаи клиентът има право да
поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената за нея цена. Срокът
на заявената рекламация започва да тече от момента на заявяването й. При
необходимост от връщане на платени суми
по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез
банкова сметка посочена от клиента. Транспортните разходи в случаите на скрити
фабрични дефекти са за наша сметка.
Закон за защита на потребителите –
Съгласно чл.52, ал.1, т.7 от Закона за защита на потребителите - Всеки
потребител има право да се откаже от договора и условията, при които стоката
може да бъде върната или услугата да бъде отказана.
Формуляр за право на отказ.
E-mail за приемане на рекламации: [email protected]