Рекламации

Рекламации

Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане, когато:

 
- полученият продукт има съществен скрит дефект. Клиентът може да направи рекламация до 48 часа след получаването му;

 - стоката е повредена при транспортирането й до дома на клиента и това се установи в ПРИСЪСТВИЕТО на куриер;

 - не са спазени предварително обявените за доставка срокове;

 - ако не са спазени условията на чл. 52 от ЗЗП;

 - има несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката. Замяната се извършва след като се извърши оглед на стоката и се установи действителното й несъответствие.

 В тези случаи клиентът има право да поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената за нея цена. Срокът на заявената рекламация започва да тече от момента на заявяването й. При необходимост от връщане на платени  суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез банкова сметка посочена от клиента. Транспортните разходи в случаите на скрити фабрични дефекти са за наша сметка.

 Закон за защита на потребителите – Съгласно чл.52, ал.1, т.7 от Закона за защита на потребителите - Всеки потребител има право да се откаже от договора и условията, при които стоката може да бъде върната или услугата да бъде отказана.

Формуляр за право на отказ.

E-mail за приемане на рекламации: [email protected]